Alla inlägg under januari 2009

Av Martina - 1 januari 2009 16:55


En award från Petra :-)


Smickrande till tusen, och den är ömsesidig. Är hon imponerad av mig så är jag imponerad av henne :-)

Väldens finaste virkade saker gör hon. Lillan är ett levande exempel på det - Hon älskar sina virkade kakor :-)


Med awarden följde lite förhållningsregler:
Regler:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Jag ska ge den vidare, men inte idag. Jag måste fundera först till vem/vilka. Och inte lär jag skrapa ihop 7 stycker heller, men det lär visa sig :-)


Petras blogg: http://crochetra.blogspot.com/



Ovido - Quiz & Flashcards