Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

Vi föll som furor!

Av Martina - 4 juni 2010 13:55

Även gubben som inte är lättimponerad blev helt tyst och såg salig ut, och riktigt suckade av lycka. Så nu vet vi vad vårt nästa mål i tillvaron är iaf!


Nätan totalt insynsskyddat mot huset.

Bara gångvägar och gräs runt i kring. och motionsspår, och skogsdunge och knuten, och skogen ett par hundra meter bort

 

Vädret gjorde det ju inte sämre, men tystnaden var nog det allra bästa *stänger öronen för bruset hos mig*

 
 
Blindness

Blindness

9 juni 2010 19:35

Är ni i husköpartagen eller har ni bara hittat ett område ni ska inrikta er på? Ser ljuvligt ut iallafall! :-)

http://zecretzz.blogspot.com

 
Ingen bild

Martina

3 september 2010 11:15

Just nu, innan vi vet hur utveckligen blir med herrns jobb så letar vi mest efter områden. Sen får man väl se hur man hanterar det hela om "the one and only" dyker upp i husväg. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 29 december 2010 12:18

Eller?   Jag blir rent förskräckt när jag läser hur mycket och dyra saker folk öser över sina ungar i juletider. Inte mitt problem - folk får göra vad de vill, men visst väcker det funderingar.   Själv tycker jag att det blev lite väl många j...

Av Martina - 21 september 2010 16:05

ang det här med sverigedemokraternas intåg i riksdagen. Egentligen så tycker jag att det tagit på tok för stora proportioner bland folk, media och tja.. allt. Folk som normalt sett inte bryr sig ett skit, eller kanske ens röstar har starka åsikt...

Av Martina - 13 september 2010 10:07

Jag funderar ganska ofta över det. JAg är totalt stillös, eller så har jag en mycket bestämt kluven stil. När min far flyttade tog vi över hans köksbord, då vårt eget var lite halvfarligt ostabilt när man har en klättrig unge. Ett proktiskt furu...

Av Martina - 7 september 2010 10:26


i ett badrum!   Inte gör jag det iaf.     Det mesta har dock sin förklaring. Eller kanske inte. Det finns aen förklaring att de kommit dit, men inte varför de ligger kvar.   Jag håller på att byta badrumsskåp. Nått som inte är helt enk...

Av Martina - 3 september 2010 11:19

Undra varför jag inte har bloggat på så länge?! Kanske var det sommaren som kom ivägen. 10 veckor hemma med lillan på heltid - då blir det mindre tid kan jag lova.   Så nu kan jag passa på att hylla dagis - jag får massor gjort när lillan är iv...

Ovido - Quiz & Flashcards