Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Klänningar

Av Martina - 14 januari 2009 18:21


Idag hittade jag klänningar :-)

Lindex hade ta 2 betala för 1 på alla damrea. Så då fick jag mig 2 klänningar - för 149 spänn. Ordinariepris 548 :-)


Självklart är kläderna det viktigaste, men det känns trots allt liiiite ytterligare bättre när man gör fynd också - eller är jag ensam om att tycka det?


Den ena klänningen är svart med turkost snirkligt mönster. Den får inte vara med på bild då den absolut inte gjorde sig på foto. Men den är fin live, och den är så skönt så det är inte sant. Avskuren under bysten och massa vidd i kjolen, så den funkar även de sämsta av dagar :-)


Den andra är omlott och syns på bilden nedan. Den kräver lite mer, så den är inte för dåliga dagar, då den inte döljer ett skit :-D

Dessutm får jag se till att ha linne under eller fästa ihop den upptill - för urrigningen bliv en hel del djupare än vad jag kan tänka mig att gå med. Men sånt är ju enkelt fixat så :-)

Skum pose blev det också, men det är ju inte klänningens fel iaf :-D


Totalt spendera av klädbudgeten hittills: 232,25 spänn = 767,75 kvar att spendera  ;-)



 
 
camilla

camilla

14 januari 2009 18:30

fan. jag MÅSTE ut i butik ändå under rean, jag lär ha något till skruttens dop..
supersnygg är du!

http://nakenfis.se

 
Ingen bild

Martina

14 januari 2009 18:51

Tack :-)

Ja har man tur så kan man ju springa på en del snyggt, men det kräver iaf här stort tålamod ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 29 december 2010 12:18

Eller?   Jag blir rent förskräckt när jag läser hur mycket och dyra saker folk öser över sina ungar i juletider. Inte mitt problem - folk får göra vad de vill, men visst väcker det funderingar.   Själv tycker jag att det blev lite väl många j...

Av Martina - 21 september 2010 16:05

ang det här med sverigedemokraternas intåg i riksdagen. Egentligen så tycker jag att det tagit på tok för stora proportioner bland folk, media och tja.. allt. Folk som normalt sett inte bryr sig ett skit, eller kanske ens röstar har starka åsikt...

Av Martina - 13 september 2010 10:07

Jag funderar ganska ofta över det. JAg är totalt stillös, eller så har jag en mycket bestämt kluven stil. När min far flyttade tog vi över hans köksbord, då vårt eget var lite halvfarligt ostabilt när man har en klättrig unge. Ett proktiskt furu...

Av Martina - 7 september 2010 10:26


i ett badrum!   Inte gör jag det iaf.     Det mesta har dock sin förklaring. Eller kanske inte. Det finns aen förklaring att de kommit dit, men inte varför de ligger kvar.   Jag håller på att byta badrumsskåp. Nått som inte är helt enk...

Av Martina - 3 september 2010 11:19

Undra varför jag inte har bloggat på så länge?! Kanske var det sommaren som kom ivägen. 10 veckor hemma med lillan på heltid - då blir det mindre tid kan jag lova.   Så nu kan jag passa på att hylla dagis - jag får massor gjort när lillan är iv...

Ovido - Quiz & Flashcards