Alla inlägg den 26 april 2009

Av Martina - 26 april 2009 18:30


Idag slog det mig: "hjälp, jag ska jobba imorgon, shit!".


Nervös är bara förnamnet. Först är jag helhispig för att jag ska hitta överallt. Nu har jag iofs fått in GPS, så det är ju en bra början, men det är ju inte helt att lita på alltid, fick jag erfarit idag.

Sen tiderna, visa besök är bokade med lagom intervall, om man inte har resväg. När man har iaf 30 minuter resväg ligger de skittät. Är det nått jag avskyr så är det att komma försent, så jag antar att det är nått jag får lära mig att hanskas med.

Sen produkterna... Jag vet ju vad det är för produkter, men det är ju typ 1 miljard vilkor - och jag kan inte alla utantill. För att inte tala om premierna, tjena tjena liksom.


"Hej hej, jag är helt ny på det här så ignorera gärna om jag tappar målföret samt alla öhm?! öhm?!"


Men jag hoppas att får jag bara gjort 1 besök så har jag provat på det och det värsta släpper. Kunde man dessutom fått ut nått så vore det ju guld värt.


Nu ska jag ägna kvällen åt avslappningsövningar, och plugga vilkor och premier, låter det inte lockande? :-)

Ovido - Quiz & Flashcards