Alla inlägg den 1 april 2009

Av Martina - 1 april 2009 13:28

Kristin utmanade mig...


 Fyra tvprogram jag brukar se:
* Grey´s anatomy
* Unga mödrar
* Desperat husfruarna ;-)

* Så ska det låta

Fyra saker jag gjorde i går:
* Besiktigade bilen
* Köpte ljus
* Lekte med lillan
* Fick massage :-D

Fyra saker som står på min önskelista:
* Ett nytt boende
* Ett bättre kök
* Bättre ekonomi - om inte det räknas så ett jobb

* Härligt väder

Fyra saker jag avskyr:
* Förseningar
* Inälvsmat
* När jag har dåligt tålamod (därför jag själv aldrig är försenad?)
* När jag inte begriper varför lillan är arg/ledsen

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Ha roligt hela familjen

* Laga god mat
* Fotografera
* Skratta - åt vad som helst, alla skratt är bra, även de elaka ;-)


Fyra saker jag åt i går:
* Ägg
* Knäckebröd
* Kardemummalängd
* Fläskfilé

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Miranda

* Adrian/Adam
* Filip
* Emelie


Fyra jobb jag skulle vilja ha: (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer)
* Fotograf
* Designer

* Lärare
* Statsvetare/u-landshjälp/bistånd

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* Finns det några?
* Waynes - inte så mycket mat, men kaffe :-D

* Donken - men bara när jag är gravid

 Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:

* Gubben, den enda

*Mor/Far någon gång i veckan på sin höjd

Ovido - Quiz & Flashcards