Alla inlägg den 7 april 2009

Av Martina - 7 april 2009 12:14


Vi har för mycket av allt tror jag. För mycket saker, lillan har för mycket kläder, för mycket "skräp" sparat, för att vi inte kan skiljas från sakerna. Fast å andra sidan kan man undra varför, eftersom vi knappt vet att vi har dem?!


Renade ur väl en kasse ur lillans garderob idag. Är nog ca 2 veckor sedan jag rensade ur den sist, och då ungefär en kasse. Dvs 2 kassar urrensade på bara några veckor. Ändå hade hon över 30 tröjor (t-shirts och långärmade tunna)... Hur många hade hon innan?


Jag förstår än mindre än tidigare hur det kommer sig att jag inte tycker mig hitta något att ta på henne.


Nu, nu får det bli ordning på torpet, det här är baske mig löjligt!!!


Strumpbyxor behöver hon dock - så det ska jag köpa, inget annat.

Ovido - Quiz & Flashcards