Alla inlägg den 25 september 2008

Av Martina - 25 september 2008 21:45


Idag tog jag mig i kragen och bakade. Tyvärr blev det MUFFINS. Kanske inte världens bästa grej direkt om man nu inte vill gå upp i vikt. Men gott är det ju.


Gjorde dock efter VV-recept, så man iaf vet hur nyttigt/onyttigt det är ;-)


Morots och kanelmuffins blev det - och gud vad goda det var. Inte snygga, men goda. Jag lyckades begränsa mig så tillvida att jag inte åt upp ALLA, blev bara 4 st med hjälp från lillan, så vi kan säga 3.


Så nu ligger det muffins i frysen och bara väntar på oväntat besök som skall äta upp dem, så jag inte gör det ;-)


Dessutom så var jag på bokrean och köpte den redan närmaste kultförklarade "A piece of cake". Den lär knappast få mig smalare, men vad tusan, jag är oftast för lat för bak, så jag dreglar väl över bilderna istället :-)





Mat
Ovido - Quiz & Flashcards