Alla inlägg den 23 september 2008

Av Martina - 23 september 2008 19:31


Hade ingen fantasi alls för middagen idag. Dessutom med försöket att räkna point så blir jag lite skraj för att "hitta på" pö om pö. Tänk om jag råkar ha i något med jättemycket points - av misstag!


Knäpp och farlig tanke - jag vet, man skall inte bli fixerad. Men men, det är ju tyvärr så jag funkar än så länge :-(


Iaf så blev det pasta. Viktväktarpasta till och med. Det var dock inte med flit, utan det var den pasta vi hade hemma då Coop sålde den biligt :-)

1 port = 2 p står det. 1 port = 35 gram.

35 gram = NADA.


Haha, skrattretande lite var det ju, skulle tagit slut i 2 tuggor för min del.

Så frågan var om jag inte åt typ 3 portioner eller nått - och det var då inte mycket det heller.


Men för att "sona" mina stora mängder (tydligen) pasta så åt jag bara grönsakssås till. Dvs krossade tomater, broccoli, morot, blomkål mixat. Och så gräslök på :-)

Lillan och karln fick matigare variant med köttfärs och kikärtor i.


Lite (enligt mig) men gott  enligt alla



Mat
Ovido - Quiz & Flashcards