Alla inlägg den 21 september 2008

Av Martina - 21 september 2008 21:30


Idag var det alltså bytardag på shemat.


Vi hade dock så trevligt på Mariebergsskogen på förmiddagen, så det var nästan så vi struntade i bytandet och stannade där istället. Men hur som haver så kom jag iväg iaf.


Hittade inte mycket - å andra sidan så sökte jag ju inget speciellt heller så ;-)


Till lillan hittade jag iaf:

* Po.P tshirt och klänning från Lingon & Blåbär - 20 kr styck (använt men bra skick)

* MeandI tröja med igelkott - 40 kr (närmast nyskick)

* Jeans - 20 kr (bra skick och helmjuka och goa)

* MeandI tröja - 40 kr (Använt men bra skick, och ännu lite väl stor)


Dessutom en pulka för 15 kr som inte får vara med på bild. Summan för sakerna till lillan blev alltså 155 kr, det tycker jag är helt ok för vad jag fick :-)

Ovido - Quiz & Flashcards