Alla inlägg den 8 september 2008

Av Martina - 8 september 2008 20:06


Idag har inte varit någon rolig dag. Dels har lillan drabbats av någon "konstant gnällsjuka". Tog lång tid att söva henne mitt på dagen, hon som brukar gå och lägga sig närmast på egen hand. Sedan har allt hon gjort följts med gnäll...


På eftermiddagen bestämde vi oss iaf för att trotsa regnet och gå ut. Så både mor och dotter iklädda regnställ. Jag verkligen avskyr regnkläder. Kanske mest på grund av att mina är så väldigt fula. Och inte äger jag några stövlar heller, så blöt om fötterna blev jag.


Lillan verkade dock ganska nöjd med att få plaska runt i vattenpölarna. Hon sprang kors och tvärs igenom dem och hoppade så gott hon kunde.


Vi var ute 1 timme ungefär i regnet innan mina fötter var genomsura och iskalla. Men lillan var nöjd iaf :-)



Ovido - Quiz & Flashcards