Alla inlägg den 1 september 2008

Av Martina - 1 september 2008 20:21


Idag har det drällt in kläder här.

Först kom sändningen från Camilla med MeandI. Så då fick lillan sin rosa pärontröja, som gjorde henne galet glad. Och jag fick den fina tunikan. Älskar den gröna färgen. Dessutom var det en himla tur att Camilla såg till att jag beställde XS, S hade varit stor.


Sedan kom också en avi. Kläderna som beställdes från Lilla W förra veckan kom redan idag. Så då var jag och lillan och hämtade ut det paketet innehållandes ziptröja och kjol från Sunny Kid och leggings från Trollåsen.  50% rea så typ 350 spänn inkusive frakten kändes överkomligt :-)


Lillan var stormnyfis och slet i paketet och fick upp kläderna i ett jehu och gosade in sig i dem. Så alla hennes kläder idag har fått stort godkännande :-)

Pappa tyckte att det hela var lite för mycket rosa, men det skiter vi i ;-)


Lite oordning bland bilderna, men det får gå :-)



Av Martina - 1 september 2008 12:55


En god vän till mig brukar prata om folket/befolkningen som "den grå massan".

Jag refererar till vårt vardagsrum som den "beige sörjan".


Det är verkligen beige i dess tråkigaste former. Jag tycker soffan är snygg, och jag tycker om ek. Inget av det gör sig dock speciellt bra till beiga tapeter och ekparkett. Det blir bara för mycket "beige" av det.


Se själv hur små kontraster det är mellan soffa och vägg, vägg och golv, hyllor och golv samt hyllor och väggar.


Kontentan: Beige sörja




Hem
Ovido - Quiz & Flashcards