Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Martina - 12 augusti 2008 21:35


Vissa människor är verkligen onödigt bra på att ge pikar och att säga fel saker.


Jag är sjukt irriterad, ledsen och kränkt just nu  *suck*

Varför inte bara vara tyst?


En bra dag känns helt förstörd nu pga det, tack så mycket.

Av Martina - 12 augusti 2008 12:54


Hahaha, jag ställde mig på vågen i morse, för att se om min starkt uppåtgående trend viktmässigt hade brutits av VV-maten.


Trots att jag absolut inte ätit några mänger dagarna innan så hade jag över helgen lyckats skrapa på mig ca 2½ nya kilon. Det ni!


Men iaf. Jag hoppades i morse se att jag iaf inte hade gått upp mer.

Jag hade gått NER 1,6 eller 1,7 kilo - på 1 dag :-D

Då kan man inte låta bli att skratta, vart kom det ifrån???

Det har jag inte gått ner ens på fastedagar tidigare.


Ja jag säger då det, min kropp är av ett underligt slag :-D

På gott och ont.


Jag skall nog inte förvänta mig att gå ner såpass per dag i fortsättningen, men det är ju klart trevligt att den uppåtgående trenden vände iaf, ett steg i rätt riktning :-)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards