Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Martina - 10 augusti 2008 19:45


Blev lite improviserat idag. Köpte storpack köttfärs igår när vi veckohandlade, och det skulle portionerat ut och frysas in idag. Så då passade vi att ta köttfärs idag också.


Bara burgare och sallad skulle bli lite snålt kändes det som, så jag valde att använda mig av halva scones som var kvar från frukosten. Jag bara rostade på det så det blev frasigt och hade på burgaren, sallad och lite dressing. Aningens udda kanske men scones är ju inget roliga att spara, de blir så torra, lika bra att använda upp det.


Jag har alltid chili/spanskpeppar (färsk) samt vitlök i mina burgare, därav chiliburgare.


Gott enligt både stor och liten, även om liten föredrog brödet mest.



Mat
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards