Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Martina - 9 januari 2010 17:56

Ja det är helt plötsligt min tanke här hemma.


Länge länge nu har jag ju gått och förökt hitta hur vi ska lösa sovrummet, vad vi ska ha för möbler och hur. Aldrig har jag hittat lösningen mer än som önsketankar. Men idag fick jag en idé när jag diskuterade med maken. Vi byter rum med lillan!


Oj vad han såg munter ut... Eller inte.


Det blir lite trängre att gå förbi sängen om vi byter rum, men hur ofta springer man förbi den då? Inte ofta vad jag vet iaf. Och byter vi rum får lillan mer plats för sina många saker. Ett ordentligt plius vore dessutom att det är lättare att måla om hennes rum isf, och vi får möjligheter att tapetsera. Jag är mer för tapet för egen del och målat för hennes.


Maken sukar och frågar: "Måste vi göra det idag?"

Det låter som han redan kapitulerat eller?

Ovido - Quiz & Flashcards