Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Martina - 19 februari 2009 09:42

Har jag gått ner 3,5 kilo.


Det vore ju helt okej, om det inte vore för att det är  mensvattenkilona :-D

De skulle ju försvunnit oavsett vad jag gjort - nästan iaf.


Men så får man ju inte tänka heller ju - utan "Nu är det bara 6,5 kilo kvar - 1/3 borta". Snakca om att lura sig själv kanske, men alla sätt är bra utom de dåliga :-)


Och jag har ju verkligen inte skött mig, har knappt ätit soppa någon dag, bara annat.... Inte alltid så bra ;-)


Får se om det kan bli en soppdag idag då - 1 dag måste jag väl iaf klara, eller?

Speciellt med tanke på att det inte är hunger som är problemet - utan suget.


Nåväl, nu tänkte jag inte väga mig förrns på söndag, så får vi se vad veckan gett - eller snarare tagit får jag hoppas :-D

Ovido - Quiz & Flashcards