Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Martina - 2 februari 2009 09:20


Inatt drömde jag!

Vi hade en fluga till husdjur/bebis, och råkade missa att skaffa barnvakt. Vi var osäkra på om det kommit någon barnvakt, så vi ringde hem för att kolla - då svarade flugan......
Need I say more? :-)


Vi har ju pratat lite några stycken om det här med reklam/erbjudanden/olika affärer osv. Jag har insett att jag verkligen sitter och VÄNTAR på reklamen för att slänga mig över och se om det finns några roliga eller bra erbjudanden :-D


Blir lika besviken varje gång det inte är nått kul i reklambladen.

Å andra sidan så borde det ge en bra chans till att äta ur frysen. Tro det eller ej, men nu är vår frys så gott som tom på tillagad mat - nu finns det mest bröd, frusna grönsaker och kyckling kvar. Och sådan mat är ju bra att ha, är den tillagade som brukar störa mig :-D


Men - Hur galen får man vara? Sitta och längta efter reklambladen... :-) 


Ovido - Quiz & Flashcards