Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Martina - 16 februari 2009 09:08


Jag brukar generellt dissa "bantarsoppor". Antaligen mest för att jag itne har självdiciplin nog att klara det ;-)


Men nu är det "kris". Jag har max 3 veckor på mig innan min kropp börjar samla vatten igen, och innan dess måste jag tagit ut mått för att skicka iväg ang klänning. På 3 veckor kommer man inte så långt med nån lugn, snäll metod. Så nu får det bli påsar för hela slanten ett tag.


Å andra sidan är det väl som vanligt - vi får ser hur länge det håller - men nu är jag iaf taggad :-)


Fördelen är ju att trots att jag antagligen går upp det mesta när det är slut med "påseriet" så har jag ju några månader - typ 4 på mig att ta bort kilona på vettigare sätt. Så jag ser det inte direkt som en hållbar väg, utan en desperat åtgärd för ett gott syfte :-)


Vi får väl se hur det går helt enkelt. Men nu kommer ju vattenkilona från mensen rycka också, så resultatet här i början borde vara bra ;-)

2 kilo ner från igår ;-) (Som hade förskunnit oavsett antagligen , men det bryr vi oss inte om, iaf inte jag)


Håll alla tummar för mig nu, att jag klarar det så jag kan skicka iväg bra mått ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards