Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Martina - 29 juni 2009 11:04


Idag har jag provat på gubbens träningsspel. Alltså, man blev ju varm och lite svettig, det kan inte förnekas. Det kan dock lika gärna berott på den allmänna värmen. Men det blev iaf 25 minuter med armar och rygg typ. Själv blev jag inte så imponerad av spelet, tyckte inte rörelserna stämde så bra med verkligheten. Så, nja... Som inpiration till program kanske, men kör hellre med vanliga gummiband bara då, jobbigt att hålla kontrollet och gummiband samtidigt.


Men sen var jag ännu duktigare. Bara träna är bra för att vara jag. Jag hoppade upp på Orbi-treken. Och inte nog med det, jag hade lillan på ryggen i ergon. 12-13 extra kilo på ryggen. Det gick bra dock, blev såklart löjligt varmt, men annat var ju inte att vänta. Jag körde dock bara 15 minuter. Jag ska ju både jobba till sent ikväll och behöver energi kvar till det, och vill slippa värsta träningsvärken.


Imorgon ska jag till frissan på förmiddagen så då hinns ingen träning med, men om jag inte har alt för ont kanske det kan bli en tur på orbin på onsdag igen. Kanske lite gummiband också, fast då kör jag nog utan kontroller så det blir bättre träning. Nu vet jag ju vilka övningar som rekommenderas.



Ovido - Quiz & Flashcards