Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Martina - 10 juni 2009 09:44


Är klart bättre än andra. Igår var en sådan dag. 

Allt klaffade på jobbet, gick smidigt och fort. Jag skrattade mer än på länge, jag fick förmånen att träffa så många härliga människor :-)


Jag fick också förmånen att få en paus då jag hann gå och fotografera nere vid vattnet. Härligt härligt även om det blev en snabbis.


När jag sedan åkte hem - nästan mitt i natten, fick jag uppleva en sagolik solnedgång. Det började med en knallröd sol med lila slöjmoln framför, så solen blev röd och lilarandig. Sedan skönk solen fort, och den var bara röd, och ljuset som blev. Det var synd att jag satt i bilen och inte hade nått bra ställe att stanna. E18 är ju inte direkt lämpligt att stanna på sådär. Det var skog ivägen för det mesta men ibland fick man glimtar mellan träden och solen verkligen glödde.


Jag fick en snabb bild tagen med mobilen, i farten. Så den gör det hela inte alls rättvisa, men visst är solnedgång (och uppgång) vackert?!



Ovido - Quiz & Flashcards