Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Martina - 23 oktober 2008 21:05


Alltså, jag vet verkligen inte vad det är för FEL på mig.


Imorse var det kallt som attans, men ljuset var finfint så jag trotsade kylan och gav mig ut och fotograferade. Den här gången kom jag ihåg minneskortet :-)

Jag kom också ihåg att ta med extra batterier då de som satt i var välanvända.

2+ till mig alltså. Vad jag däremot inte kom ihåg var att kolla så de nya batterierna var laddade. *pucko* 

Så givetvis hann jag och ta några försiktigt provande bilder, och så dör batterierna, och där står jag med totalt 4 urladdade batterier. Så det var ju bara att åka igen.

Fick ett par bilder iaf som jag gillade. Hela grejen var ju att fånga morgonljuset.


Men för att vara lite posetiv också så är jag glatt överraskad över hur fint höstvädret har varit. Visst, idag var det kallt och blåste, men det REGNADE iaf inte :-) 

Dessutom tycker jag inte det regnat så mycket tidigare heller. Så jag har varit ute långt mycket mer och oftare än något år tidigare tror jag. Bortsett från när jag var liten får jag anta. Om det beror på bättre väder eller möjligheten att valla en 1,5 åring utan att få hela hemmet nedrivet - det låter jag vara osagt.


Bilderna är från 2 av de dagar då det varit blött ute :-) 

Ovido - Quiz & Flashcards