Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Martina - 13 oktober 2008 18:37


Det är verkligen så roligt att fotografera :-)


Jag är imponerad av mig själv måste jag säga *skryt skryt*. Riktigt nöjd med helheten i flera av mina bilder. Och med tanke på att jag verkligen inte kan något om tekniken eller för den delen kameran, utan provar att trycka lite här och var och hoppas på det bästa, ja då känner jag mig nöjd oavsett hur bra/dåligt det är ur det världsliga perspektivet.


Det roligaste är nog att det syns sådan skillnad på bara för ett par veckor sedan - bilder som jag då tyckte var "kalas" undrar jag idag på "hur tänkte jag" :-)


Men ta det som sagt med en nypa salt, ur det världsliga perspektivet behöver jag mycket mer kunskap, träning och tålamod. Men kul är det :-)


För övrigt så tycker jag det är rena skiten att bilderna inte blir alls bra på datorskärmen. Milsvidd skillnad att se på datorn och på tvn, fördel tvn *mutter*


Ovido - Quiz & Flashcards